Voor de meeste CRM's hebben wij al reeds een koppeling liggen. Anders kunnen wij deze in de meeste gevallen gratis voor u maken.
Met de meeste koppelingen naar een CRM heeft u de mogelijkheden informatie van uw CRM te delen met de telefooncentrale. Hierdoor heeft u de mogelijkheid om uw relaties te herkennen bij inkomende oproepen. Bij uitgaande oproepen kunt u dan vanuit uw CRM bellen. Ook het loggen van gesprekken direct in uw CRM wordt mogelijk met een juiste koppeling.
Lees meer over onze integraties met CRM pakketten
Door Microsoft Teams te koppelen aan onze telefooncentrale bent u in staat gebruik te maken van één tool voor samenwerken en communicatie. Vanuit Teams bent u bereikbaar voor uw klanten en collega's met behoud van onze waardevolle functionaliteit in de telefooncentrale zoals tijdschakelingen, keuzemenu's, geluidsbestanden, verkorte nummers, etc.
Lees meer over onze koppeling met Teams
MaxiTEL kan uw Salesforce omgeving koppelen met uw telefoon omgeving. Hierdoor heeft u nog meer inzage in uw communicatiestromen vanuit Salesforce en kunt u binnen Salesforce click-to-dial gebruiken.
Lees meer over onze integratie met Salesforce
U kunt altijd uw applicaties koppelen met onze API. Door onze uitgebreide API heeft u de mogelijkheid alles binnen uw telefooncentrale te beheren via een externe applicatie. Dat kan bijvoorbeeld uw eigen gebouwde systeem zijn.
Lees meer over onze API
Heeft u een CRM systeem (webbased of applicatie)? Grote kans dat onze SelectDial Applicatie al de functionaliteit biedt die u zoekt.
In combinatie met onze webhook, kunt u onze SelectDial Applicatie gebruiken om bij het beantwoorden van een inkomende oproep automatisch de juiste webpagina te openen. Handig om bijvoorbeeld een klant-kaart of dossier direct op het scherm te hebben staan.
Via het MaxiTEL portal kunt u zelf centrale telefoonboeken beheren. Doormiddel van de integratie met uw CRM kan dit telefoonboek automatisch worden gevuld. Via onze API kunt u de telefoonboeken ook via andere applicaties beheren.