Via onze (rest) API kunt u gemakkelijk koppelen met ons platform. Via de API zijn alle instellingen te beheren en u kunt geautomatiseerd informatie uitwisselen.
Een overzicht van alle API functies is te vinden op ons klantenportal. Wilt u vooraf even kijken welke API functies wij hebben, dan kunt u altijd vrijblijvend een account aanmaken.
Door middel van webhooks kunnen wij uw applicatie op de hoogte stellen als er een wijziging is aan uw telefoon gesprek. U moet dan denken aan de verschillende statussen van een telefoongesprek.
INVITE, het allereerste moment dat het gesprek binnenkomt op ons platform. Tijdens deze status kunt u aangeven welke naam er moet worden gegeven aan het gesprek (adresboek-lookup). RINGING, wanneer het
gesprek overgaat bij een telefoontoestel. ANSWER, wanneer het gesprek is aangenomen, inclusief de extensie welke het gesprek heeft aangenomen. HANGUP, wanneer het gesprek is opgehangen.
Via ons portal kunt u dit gemakkelijk inregelen.
Met webhooks en in combinatie met onze SelectDial Applicatie kunt u gemakkelijk op de hoogte worden gehouden van de status van inkomende gesprekken. Via ons portal kunt u instellen van welke nummers u notificaties wilt ontvangen op bijvoorbeeld de SelectDial Applicatie.
Vanavond om 20:00u is er in heel Nederland 2 minuten stilte. Alles en iedereen is 2 minuten stil om oorlogsslachtof… https://t.co/gqC6DK1rPD
Veel bedrijven stappen over naar Microsoft Teams en sommige daarvan hebben hun telefonie met Direct Routing geïnteg… https://t.co/3lK0FvmHjI
Feestdagen zijn wellicht anders dan gewend dit jaar. Ondanks dat zal de bereikbaarheid tijdens feestdagen ook ander… https://t.co/dTt6xSTz0y