CallMeNow

Bel zelf uw website bezoekers

CallMeNow - Maak van een website bezoeker een bellende klant

CallMeNow is een laagdrempelige dienst om een bezoeker op uw site te veranderen in een potentiële klant. Met een CallMeNow-button kan de bezoeker zijn/haar telefoonnummer invoeren en verbinden wij hem/haar door met een van uw medewerkers.

Verlaag de drempel

Met een CallMeNow knop op uw website verlaagt u de drempel voor de bezoeker om contact met u op te nemen. Twijfelende klatnen krijgen vertrouwen bij het persoonlijke contact met u.

CallMeNow is heel makkelijk en snel in uw site te bouwen, vraag naar de HTML code of schakel uw website bouw(st)er in om even contact met ons op te nemen.

CallMeNow is gratis! U betaalt alleen gesprekskosten

U kunt een onbeperkt aantal CallMeNow-buttons aanmaken, bijvoorbeeld voor verschillende afdelingen/bedrijven. U betaalt hiervoor geen abonnementskosten, alleen de gemaakte gesprekskosten.

Beveiligd Beveiligd tegen prank calls
Lage drempel voor uw klant Laagdrempelig en kosteloos voor de beller
Voordelig laten bellen Voordeliger dan bijvoorbeeld een 0800-servicenummer
Eigen huisstijl Volledig aan te passen naar uw eigen huisstijl
Beveiligd tegen pestgesprekken Beveiligd tegen grapgesprekken

Onze CallMeNow-dienst is op verschillende manieren beveiligd tegen ongewenste bellers. Ons systeem kijkt naar het belgedrag van bellers en zijn het IP-adres en telefoonnummer. Deze beveiliging kunt u zelf strenger zetten via ons online beheerpaneel.

CallMeNow openingstijden Openingstijden

Buiten openingstijden krijgt de beller een bericht te zien dat uw bedrijf op dit moment is gesloten. Het gesprek wordt vervolgens in een wachtrij gezet, zodat de beller automatisch wordt gebeld zodra uw bedrijf weer open is.

CallMeNow wachtrij Wachtrij en interval

Mocht u te veel bellers binnenkrijgen via de CallMeNow-button, dan kunt u in ons beheersysteem aangeven hoeveel bellers u maximaal te woord wil staan per periode (bijvoorbeeld maximaal tien per kwartier, afhankelijk van met hoeveel medewerkers u gesprekken kunt afhandelen). De beller krijgt netjes te zien dat het momenteel iets drukker is en dat het terugbellen iets langer kan duren. Het gesprek wordt vervolgens in de wachtrij gezet.

Later terugbellen Later laten terugbellen

U kunt uw bezoekers de mogelijkheid geven om later terug te laten bellen. Bijvoorbeeld: uw klant wil over dertig minuten worden teruggebeld en geeft dit aan in de CallMeNow-button, waarna het gesprek automatisch uit de wachtrij verdwijnt. De wachtrij houdt vervolgens rekening met het gesprek dat over dertig minuten gaat plaatsvinden. Na een half uur wordt automatisch gebeld.

Meer weten?

Top