Salesforce integratie

Zakelijke telefonie combineren met Salesforce

Salesforce CTI VoIP integratie

Salesforce is één van de grootste spelers op de CRM-markt en wordt breed gebruikt door klanten van MaxiTEL. We hebben naast onze standaard CRM en CTI integraties een compleet pakket voor Salesforce ontwikkeld.

Door het koppelen van de MaxiTEL CTI koppeling heeft u in Salesforce de mogelijkhied om overal te klikken op telefoonnummers en kunt u automatisch de juiste contact pagina openen bij inkomende oproepen. Naast deze standaard functionaliteit heeft u ook de mogelijkheid om bij inkomende oproepen naar de juiste persoon of team te routeren.

Inkomend

Inkomende routering

Door gebruik te maken van data in Salesforce kan er worden bepaald waar inkomende oproepen terecht moeten komen. Als voorbeeld kunt u bijvoorbeeld bij klanten waar de account manager op dat moment beschikbaar is, direct de oproep bij de account manager van deze klant doorschakelen. Dit kan ook een klant team zijn en door het instellen van backup routering kan de klant bij een collega of de receptie uit komen.

Uitgaand

Uitgaand bellen

Na het activeren van de Salesforce koppeling worden alle telefoonnummers automatisch klikbaar, u hoeft dan slechts op het nummer te klikken en de telefoon gaat over. Dit voorkomt tikfouten en dus het verkeerd bellen. Het uitgaand bellen van nummers kan zowel via een vast toestel, mobiel toestel maar ook bijvoorbeeld via een Microsoft Teams client, de mogelijkheden zijn eindeloos.

Statistieken

Realtime statistieken

Alle data van telefoongesprekken kunnen worden opgeslagen in Salesforce, zo heeft u een overzicht van alle tijdstippen dat een contactpersoon heeft gebeld en kunt u daarbij direct de noties kwijt. Doordat deze data is opgeslagen in Salesforce kunt u hier ook de rapportage van maken. Tevens voorziet de CTI connector de gebruiker van een snel overzicht van alle gesprekken, inclusief eventuele gemiste oproepen.

Dashboard

U kunt de salesforce connector gemakkelijk combineren met andere producten van MaxiTEL, zo heeft u een compleet overzicht van uw gehele telefonieoplossing van zowel Salesforce gebruikers, uw normale gebruikers, uw mobiele gebruikers, uw Microsoft Teams gebruikers etc.

Salesforce Integratie tarieven

Per maand Eenmalig
Salesforce CTI integratie € 0,00 € 0,00


Momenteel bieden wij een gratis integratie met ons telefonieplatform. U betaalt alleen gesprekskosten en telefoonnummers voor uw gebruikers.


Bekijk hier ook onze andere integraties

Ander CRM systeem?

MaxiTEL levert voor diverse CRM pakketten een CTI koppeling. Staat het door u gebruikte CRM systeem er nog niet tussen? Meestal kunnen wij deze gratis ontwikkelen.

Klik hier voor meer informatie over CRM integatiesCRM
CRM integratie

Meer weten?

Top