CRM Integratie

Zonder investeringen, wel gekoppeld

Koppel uw CRM aan onze VoIP-centrale

Door het koppelen van uw CRM pakket aan onze telefooncentrale doormiddel van een CTI-koppeling kan uw telefonieoplossing uw CRM-database raadplegen bij inkomende en uitgaande oproepen. We hebben het hier dan over 'CTI', CTI staat voor Computer Telephone Integration en zorgt voor de interactie tussen uw telefoon en computer.

Voor inkomende oproepen betekend dit dat u zelf kunt bepalen aan de hand van CRM-data wat er met de oproep moet gebeuren, u kunt gesprekken direct bij de juiste collega of team laten uitkomen.

Uitgaande oproepen kunt u rechtstreeks vanuit uw CRM pakket klikken of selecteren, zonder dat u het nummer hoeft over te tikken in uw toestel.

Afhankelijk van het gebruikte CRM worden ook gesprekken in CRM gelogd, zodat u makkelijk kunt bijhouden wie er heeft gebeld met eventueel een notitie.

Wat is er mogelijk?

Bellen vanuit CRM Bellen rechtstreeks vanuit uw CRM
Logging in CRM Log uw gesprekken in uw CRM
Inkomend Optimaliseer inkomende oproepen, uw klanten direct bij de juiste persoon
Gespreksnotitie Indien ondersteund door uw CRM: maak direct gespreksnotitie
Belverkeer Voor zowel inkomend als uitgaand belverkeer
Klantkaart openen Open direct de klantkaart als uw klant belt

CRM? SelectDial

Of uw CRM webbased is of een vaste applicaite. Grote kans dat onze SelectDial Applicatie u integratie mogelijkheden geeft.

SelectDial

U selecteert het nummer dat u wilt bellen en drukt op de hotkey (standaard F8). Onze applicatie zorgt vervolgens dat uw toestel gaat bellen.

Notificaties

Indien ingesteld in de vPBX, kunt u notificaties ontvangen voor inkomende oproepen en kunt u tevens zien door welke collega een gesprek eventueel is opgenomen.

Automatisch openen van dossiers of klantenkaart

In combinatie met onze webhook, kunt u onze SelectDial Applicatie gebruiken om bij beantwoorde inkomende oproep automatisch de juiste webpagina te openen. Handig om bijvoorbeeld een klant-kaart of dossier direct op het scherm te hebben staan.

Centraal telefoonboek

Via het MaxiTEL portal kunt u zelf centrale telefoonboeken aanmaken en beheren. Doormiddel van de integratie met uw CRM kan dit telefoonboek automatisch worden gevuld. Via onze API kunt u de telefoonboeken ook via andere applicaties beheren.

Klik hier voor meer informatie over onze Gratis SelectDial Applicatie Toestellen

CRM Integratie tarieven

Per maand Eenmalig
CRM integratie
€ 0,00 € 0,00
SelectDial applicatie
€ 0,00 € 0,00
Notificaties
€ 0,00 € 0,00


Voor de meeste CRM's hebben wij al reeds een koppeling liggen. Anders kunnen wij deze in de meeste gevallen gratis voor u maken.


Bekijk hier ook onze andere integraties

Integraties

Soort Centraal telefoonboek Notificaties
Webbased CRM Ja Ja
Salesforce Ja Ja
Microsoft dynamics Ja Beperkt
SugarCRM Ja Ja
SAP business one Ja Nee
Accountview Ja Beperkt
UNIT4 Ja Ja
Afas Ja Ja
PerfectView Ja Ja
Teamleader Ja Ja
Staat uw CRM of Software systeem niet in de lijst? Laat u niet afschrikken, grote kans dat wij dit gratis voor u alsnog kunnen koppelen.

Meer weten?

Top