Via onze (rest) API kunt u gemakkelijk koppelen met ons platform. Via de API zijn alle instellingen te beheren en u kunt geautomatiseerd informatie uitwisselen.
Een overzicht van alle API functies is te vinden op ons klantenportal. Wilt u vooraf even kijken welke API functies wij hebben, dan kunt u altijd vrijblijvend een account aanmaken.
Door middel van webhooks kunnen wij uw applicatie op de hoogte stellen als er een wijziging is aan uw telefoon gesprek. U moet dan denken aan de verschillende statussen van een telefoongesprek.
INVITE, het allereerste moment dat het gesprek binnenkomt op ons platform. Tijdens deze status kunt u aangeven welke naam er moet worden gegeven aan het gesprek (adresboek-lookup). RINGING, wanneer het
gesprek overgaat bij een telefoontoestel. ANSWER, wanneer het gesprek is aangenomen, inclusief de extensie welke het gesprek heeft aangenomen. HANGUP, wanneer het gesprek is opgehangen.
Via ons portal kunt u dit gemakkelijk inregelen.
Met webhooks en in combinatie met onze Chrome extensie kunt u gemakkelijk op de hoogte worden gehouden van de status van inkomende gesprekken. Via ons portal kunt u instellen van welke nummers u notificaties wilt ontvangen op bijvoorbeeld de Chrome extensie.
Feestdagen zijn wellicht anders dan gewend dit jaar. Ondanks dat zal de bereikbaarheid tijdens feestdagen ook ander… https://t.co/dTt6xSTz0y
Er is steeds meer glasvezel beschikbaar, maar we hebben ook nog een landelijk dekkend koper netwerk in Nederland. D… https://t.co/LmzpYPFezT
Om 20:00u is er 2 minuten stilte. Alles en iedereen is 2 minuten stil. Ook uw telefoon 2 minuten uit om 20:00u?… https://t.co/tSWA18mZll