MaxiTEL

blog

Klantcase Coeo: Klaar voor groei, klaar voor de toekomst

17-09-2025

Van gefragmenteerde systemen naar één slim platform Coeo, een snelgroeiende incasso- en creditmanagementpartij, weet precies hoe belangrijk goede bereikbaarheid en slimme integratie zijn. Daarom schakelden zij MaxiTEL in als strategisch partner in connectiviteit. En met succes. De uitdaging: groei én grip op klantcommunicatie Toen Coeo nog een klein kantoor had, startte hun samenwerking met MaxiTEL. […]

Checklist: zo is jouw IT-afdeling weer helemaal klaar om te gaan!

17-09-2025

De zomer zit erop. Terwijl de koffiemachine weer op volle toeren draait en collega’s hun vakantiefoto’s delen, open jij als IT-manager je laptop weer. Want waar de rest langzaam opstart, weet jij: nu begint het echte werk. Na een periode van relatieve rust is het cruciaal om de IT-omgeving weer volledig scherp te hebben. Niet […]

Klantcase Coronel Kartracing: “Dit zijn nou mensen die met mij meedenken”.

28-08-2025

Bij Coronel Kartracing draait alles om actie en beleving: van karten en lasergamen, tot klimmen en GlowGolf. De klantbeleving begint al ver vóór het eerste rondje en blijft tot na de finish doorgaan en daarin is MaxiTEL een belangrijke schakel. “MaxiTEL is voor ons in ieder geval dé partner, want die zorgen ervoor dat we […]

5 dingen waarmee MaxiTEL IT’ers ontzorgt

21-08-2025

Zodat jij kunt doen wat er écht toe doet. Als IT-manager ben je de spil in de digitale infrastructuur van je organisatie. Je zorgt voor continuïteit, veiligheid, schaalbaarheid en innovatie. Maar in de praktijk kost het onderhouden van operationele systemen en het oplossen van dagelijkse telecomproblemen veel tijd, tijd die je liever besteedt aan strategische […]

Overstappen op Microsoft Teams

10-03-2021

In een wereld die steeds meer digitaal wordt, neemt ook de vraag naar handige software toe om werkzaamheden efficiënt uit te voeren. Microsoft Teams is er hier één van. Meer en meer bedrijven maken gebruik van Microsoft Teams. Wat we dan vaak horen, is dat de ervaringen overweldigend positief zijn. Dit heeft vooral te maken […]

Feestdagen en telefonie

20-11-2020

De feestdagen komen eraan, deze zullen dit jaar niet exact dezelfde datum zijn als andere jaren. Veel bedrijven zullen toch andere openingstijden hanteren met deze dagen. Hoe zit het eigenlijk met de feestdagen en meldingen op de telefonie? In dit artikel gaan we in op de mogelijkheden van flexibel of vooraf ingestelde tijden van meldteksten […]

Waarom nu wel hogere snelheden op koper?

21-10-2020

Tegenwoordig is het mogelijk om op steeds meer plekken internet via koper te leveren. Eerst was het vaak een kwestie van kiezen tussen ‘oudere’ koper (waar we vroeger ook overheen belde) of het nieuwere, snellere glasvezel. Maar er is tegenwoordig veel meer mogelijk op het netwerk van koper. Als we naar heel Nederland kijken is […]

  • 1

Waarom kiezen voor MaxiTEL?

MaxiTEL is niet zomaar een provider, maar een strategische partner die bedrijven helpt bij het optimaliseren van hun communicatie-infrastructuur.

Top