Op deze pagina vind u een stappen plan om een VoIP account aan te vragen voor het gebruik met onze VoIP App. Om hiervan gebruik te maken dient u wel al een vPBX bij ons af te nemen.
Stap 1: Beheer via portal
Voor het gebruik van de App is een VoIP account nodig. Deze kunt u gratis aanmaken bij ons in de portal: https://portal.maxitel.nl/ Wanneer ingelogd, gaat u naar "Beheer Centrale", en vervolgens naar "Mobiele App"
Stap 2: Aanvragen SIP account
Hier kunt u een gratis account aanmaken door op de knop "Nieuw gratis VoIP App Account" te klikken. In de pop-up kunt u kiezen met welk vast nummer u met dit account uit wilt bellen. Dit is overigens later ook nog aan te passen
Stap 3: Installeren App op toestel
Ondertussen kan alvast de App gedownload en geïnstalleerd worden. Op dezelfde pagina in de portal staat de linkjes naar de App in de 2 app stores. Eventueel kunt u de App ook vinden door te zoeken op MTSIP in de store.
Stap 3: SIP account installeren op toestel
Nadat het SIP account is aangemaakt (dit kan tot 15 minuten duren nadat u het heeft aangevraagd) heeft u in het portal de functie 'Beheer', op deze pagina ziet u een QR code. Wanneer u de App opent ziet u de mogelijkheid om een User en Pass in te vullen en daar onder een logo van een QR code. Wanneer u drukt op de logo van het QR code zal de Camera geopend worden.
Veel bedrijven stappen over naar Microsoft Teams en sommige daarvan hebben hun telefonie met Direct Routing geïnteg… https://t.co/3lK0FvmHjI
Feestdagen zijn wellicht anders dan gewend dit jaar. Ondanks dat zal de bereikbaarheid tijdens feestdagen ook ander… https://t.co/dTt6xSTz0y
Er is steeds meer glasvezel beschikbaar, maar we hebben ook nog een landelijk dekkend koper netwerk in Nederland. D… https://t.co/LmzpYPFezT