Onze SelectDial Applicatie

Eenvoudig in gebruik
MTSip SelectDial

Selecteer en bel vanuit elke andere applicatie

Telefoonnummers overtikken van uw monitor naar uw toestel is met deze applicatie verleden tijd. Selecteer het telefoonnummer en druk op de hotkey om direct uit te bellen. Zo eenvoudig is het.

Eenvoudige installatie

Installeer de applicatie volledig gratis en maak werken een stuk makkelijker. Installeren van de applicatie is heel eenvoudig en aanmelden kan vanaf het toestel. Geen ingewikkelde inlogprocedure nodig.

Uitgaand bellen
Inkomende oproep notificatie Inkomende oproep aangenomen

Functies van SelectDial

Selecteer en bel

Selecteer en bellen

Telefoonnummers kunnen in elke applicatie op de computer worden geselecteerd. Door middel van een hotkey (standaard F8) wordt het geselecteerde nummer direct gebeld op uw toestel. Dit kan een softphone zijn, een fysiek toestel of zelfs een extern nummer (bijvoorbeeld mobiel).

Notificaties en meldingen

Notificaties

De applicatie kan makkelijk samenwerken met onze API en webhook, hierdoor kan gemakkelijk een telefoonboek, CRM of andere applicatie worden gekoppeld. Als hier het nummer wordt herkend ontvangt u een notificatie van wie er (inkomend) belt. Tevens kunt u zien als een collega het gesprek heeft aangenomen.

Automatisch klantkaart openen

Open automatisch pagina's (bv klant-kaart)

Doordat de applicatie gemakkelijk informatie kan ontvangen vanuit uw eigen CRM of applicatie kan er ook bij herkenning van bijvoorbeeld een klant de klantkaart worden geopend. Handig om bijvoorbeeld direct een gespreksnotitie of dossier in te zien tijdens het gesprek.

Tijdelijk aan en uitschakelen

Tijdelijk geen notificaties (DND)

Als er tijdelijk geen notificatie of openen van pagina's wenselijk is, kan de applicatie gemakkelijk tijdelijk worden uitgeschakeld. De gebruiker kan zelf kiezen of er pagina's worden geopend of dat notificaties zichtbaar zijn via de eigen instellingen van de applicatie.

Bellen via een dialpad

Bellen via dialpad

Snel een nummer intikken of een gekopieerd nummer bellen kan via de SelectDial applicatie. De applicatie heeft standaard een dailer en op deze manier wordt het nummer direct gebeld op uw toestel.

Aanmelden is makkelijk

Makkelijk aanmelden

Aanmelden kan zonder het delen van een gebruikersnaam en wachtwoord. Gebruikers kunnen na installatie het toestel via een code aanmelden in de applicatie. Voor klanten met meerdere gebruikers ideaal om de applicatie automatisch te installeren in de omgeving.

tel en callto

tel:// en callto:// associatie

De applicatie is standaard geassocieerd met tel:// en callto:// links in het besturingssysteem (OS). Hierdoor kunnen andere applicaties gemakkelijk gebruik maken van de uitbel functie van SelectDial.

Chrome extensie

Chrome extensie

Er is een Chrome extensie beschikbaar (bekijk hier) welke telefoonnummers herkent op webpagina's en vervangt met tel:// links. De SelectDial app is standaard geassocieerd met tel:// en callto:// links in het besturingssysteem (OS).

Aanmelden is makkelijk
Aanmelden is makkelijk
Aanmelden is makkelijk
Gemakkelijk aanmelden

Uitgebreide mogelijkheden

Met de gratis SelectDial applicatie van MaxiTEL is op iedere website gemakkelijk een telefoonnummer te selecteren en te bellen, maar ook vanuit een Excel bestand of een mail client zijn nummers net zo makkelijk te selecteren en bellen.

Selecteer bijvoorbeeld een telefoonnummer en druk dan op de 'F8' toets (deze toets is zelf in te stellen). De applicatie stuurt het telefoonnummer door naar het VoIP toestel, welke vervolgens direct gaat bellen naar het geselecteerde nummer.

CRM Integratie

MaxiTEL kan vaak een CRM gratis koppelen aan uw telefonie omgeving. Middels deze integratie kan er eenvoudig uitgebeld worden vanuit de CRM omgeving door op nummers te klikken, maar ook zonder de koppeling kan er met SelectDial via het CRM pakket uitgebeld worden.

Met een CRM integratie kan ook gebruik maken van naamherkenning voor inkomende gesprekken. Mocht de persoon met het telefoonnummer al bekend zijn in het CRM dan wordt de naam gekoppeld aan het inkomende gesprek. Zo is het altijd bekend wie er belt. Bij het opnemen kan ook direct de klant kaart geopend worden. Naast de herkenning en het uitbellen is het op deze manier ook mogelijk om gesprekken te registeren in uw CRM.

Zo kunt u altijd uw contact momenten met uw relaties bij houden. Met eventuele gespreksnotities.

Lees meer over onze CRM integratie

Makkelijk en simpele integratie

Notificatie van uw bellende klant

Geef een inkomende oproep een persoonlijke tint door de klant te herkennen. Gekoppeld aan de webhook en uw eigen CRM herkent u welke klant er belt.


U herkent de klant voordat u het gesprek aanneemt.

Open klantkaart

Als daarnaast de klant herkend wordt in het CRM systeem kan er ook de klantkaart worden geopend. In uw eigen CRM kunt u vervolgens de gespreksnotitie opslaan.

Tijdens het gesprek heeft u alle informatie beschikbaar.

Bel vanuit het CRM

Doordat de SelectDial applicatie elk nummer kan bellen zolang het te selecteren is. Kunt u ook vanuit uw eigen CRM klanten bellen, zonder nummers over te tikken.

Zowel web-based CRM als applicaties kunt u nummers Selecteren en bellen.

Meer weten?

Top