Case study: Incasso dienstverlening

De spin in het web, door goede telecomoplossingen

Incassobureaus zijn constant bezig om zowel debiteuren als opdrachtgevers tevreden te houden en de relatie tussen beide partijen zoveel mogelijk in stand te houden. Hiervoor gebruiken zij verschillende communicatiemiddelen welke essentieel zijn om de debiteuren te bereiken. Denk aan e-mail, telefonie en SMS.

MaxiTEL ondersteunt incassobureaus met verschillende communicatiemiddelen en integraties met hun CRM systemen.

Welke behoefte heeft de incasso sector?

CRM software

Koppelen (CRM) software

Voordelig bellen

Voordelig onbeperkt bellen

Rapportages

Inzicht in de telefonie

Software verbonden

Verbonden met software

Het communiceren met debiteuren en opdrachtgevers is essentieel voor ieder incassobureau, maar ook het bijhouden en notuleren van deze gesprekken is onmisbaar. Door de gebruikte systemen te koppelen aan de telefooncentrale kunnen inkomende oproepen direct slim gerouteerd worden naar de juiste persoon. Ook het openen van bijvoorbeeld een klantkaart waar het gesprek in genoteerd kan worden is een optie. Zo hoeft een medewerker geen handelingen te doen die niet nodig zijn.

De eerste stap voor deze oplossing is het integreren van uw CRM systeem met de zakelijke telefonie van MaxiTEL. Er zijn voldoende kant-en-klare integraties die klaar liggen voor gebruik. Staat uw CRM of Software systeem niet in de lijst? Laat u niet afschrikken, grote kans dat wij dit gratis voor u alsnog kunnen koppelen!

Volledige controle

Door gebruik te maken van de diensten van MaxiTEL kunt u alles zelf beheren in het portal, maar nog veel handiger is de gratis rapportage die in dit portal beschikbaar is. Zo kunt u bijvoorbeeld in één blik zien op welke momenten het druk is geweest, hoeveel gesprekken uw medewerkers hebben gehad en wat de gemiddelde gesprekstijd is geweest. Dit en nog veel meer is beschikbaar en elk moment inzichtelijk gemaakt worden of automatisch worden verzonden. De mogelijkheden zijn eindeloos.

Om het verhaal compleet te maken wordt er, indien gewenst, een internetverbinding geleverd welke zorgt voor een optimale gang van zaken in uw bedrijf. Om alle applicaties in de cloud beschikbaar te houden maakt men gebruik van een 4G backup oplossing.

Oplossingen voor de incasso sector

Zakelijke VoIP

Zakelijke telefonie

De basis voor communcatie is telefonie. Met zakelijke telefonie krijgt u een eigen virtuele telefooncentrale.

  • Flexibele op en af te schalen
  • Gekoppeld aan uw CRM of ATS
  • Veel mogelijkheden en functies
Lees hier meer over onze Zakelijke VoIP
CRM integraties

CRM integratie

Er kan met de meeste CRM systemen worden geïntegreerd, MaxiTEL heeft met de meeste CRM systemen al een koppeling

  • Kunnen bellen vanuit het CRM systeem
  • Slimme inkomende routering
  • Makkelijk registreren van contactmomenten
Lees hier meer over onze CRM integraties
Teams integratie

Teams integratie

Onze virtuele telefooncentrale kan volledig worden verbonden aan uw Microsoft Teams omgeving in Office365

  • Teams client gebruiken als telefoontoestel
  • Werkt prima samen met CRM integraties
  • Direct Routing
Lees hier meer over Microsoft Teams
SMS

SMS

Het versturen van herinneringen per SMS kan handig zijn wanneer iemand niet opneemt. Met onze SMS Gateway verzendt u SMS-berichten vanuit onze web interface of integreert u dit via een directe API in uw eigen systeem.

  • Eigen afzender kiezen
  • Eén prijs voor alle landen
  • Makkelijke integratie via API
Lees hier meer over onze SMS gateway
Rapportage

Telefonie rapportage

Als uw organisatie belt via MaxiTEL is er veel informatie via de rapportage-tool beschikbaar en inzichtelijk te maken.

  • Beschikbaar op ons VoIP platform
  • In één oogopslag een overzicht van uw telefonie
  • Volledig in te stellen naar wens
Lees hier meer over onze Zakelijke VoIP
Internet

Internet verbinding

Bij MaxiTEL terecht voor een goede en betrouwbare internetverbinding.

  • VDSL
  • Glasvezel
  • Vast IP-Adres
Lees hier meer over internet verbindingen

Meer weten?

Top