Case study: Detachering

Telecomoplossingen op de juiste plek

Detacheerders zijn continu met hun mensen en het plaatsen van mensen, bijvoorbeeld in en rond de zorg en welzijn, ICT, communicatie en consultancy. Ze zijn de werkgever en opleider voor hun mensen en de dienstverlener voor hun klanten. Als schakel tussen deze twee is communicatie een levensader van het bedrijf doordat communciatie steeds breder word, denk hierbij aan Whatsapp, videocalls en webmeetings, weten detacheerders als geen ander al deze tools in te zetten.

MaxiTEL ondersteunt detacheerders met alle communicatiemiddelen en integraties met hun CRM en ATS systemen.

Welke behoefte hebben detacheerders?

Altijd online

Meerdere communciatiemiddelen en altijd beschikbaar

CRM en ATS

Slimme integraties met CRM en ATS systemen

Persoonlijk

Persoonlijke benadering en ondersteuning

Detachering

Alles slim verbonden

Door het slim koppelen van bestaande systemen kan men nog efficienter met eigen medewerkers en klanten communiceren. Medewerkers zijn zijn gebaat bij persoonlijke benadering van hun werkgever. Door de systemen te koppelen aan de telefooncentrale kunnen inkomende oproepen direct slim gerouteerd worden naar de juiste persoon. Hierdoor hoeven medewekers, maar ook de klanten van de detacheerder, niet een keuzemenu of diverse doorschakelingen door.

De eerste stap hiervoor is het integreren van CRM systemen zoals bijvoorbeeld Salesforce met de zakelijke telefonie van MaxiTEL, er zijn diverse kant-en-klare integraties die klaar liggen voor gebruik. Staat uw CRM of Software systeem niet in de lijst? Laat u niet afschrikken, grote kans dat wij dit gratis voor u alsnog kunnen koppelen.

Makkelijk samenwerken

Om medewerkers van detacheerders makkelijk te laten samenwerken kan er worden gekozen voor een Microsoft Teams integratie, hierdoor kan men vanuit één applicatie samenwerken in documenten en teams, maar is er ook de mogelijkheid om te bellen en gebeld te worden. Doordat men samenwerkt in dezelfde telefooncentrale zijn collega's altijd bereikbaar onder interne (verkorte) nummers. Als ook de mobiele abonnementen met MobileOnCloud worden verbonden aan de centrale, maakt het niet uit of het mobiele of vaste gebruiker op kantoor of onderweg is, men is altijd bereikbaar..

Om het verhaal compleet te maken worden de vestigingen, indien van toepassing, aan elkaar worden verbonden doormiddel van een MPLS netwerk en internet lijnen. Om alle applicaties in de cloud beschikbaar te houden maakt men gebruik van een 4G backup oplossing

Oplossingen voor de retail sector

CRM integraties

CRM integratie

Er kan met de meeste CRM systemen worden geïntegreerd, MaxiTEL heeft met de meeste CRM systemen al een koppeling

  • Kunnen bellen vanuit het CRM systeem
  • Slimme inkomende routering
  • Makkelijk registreren van contactmomenten
Lees hier meer over onze CRM integraties
Salesforce integratie

Salesforce integratie

Salesforce software is veel gebruikte CRM pakket in deze branche en zijn veel mogelijkheden tot maatwerk.

  • Makkelijk en veel maatwerk mogelijk
  • Standaard slimme inkomende routering
  • Click2dial overal in Salesforce
Lees hier meer over onze Salesforce integratie
Zakelijke VoIP

Zakelijke telefonie

De basis voor communcatie is telefonie. Met zakelijke telefonie krijgt u een eigen virtuele telefooncentrale.

  • Flexibele op en af te schalen
  • Gekoppeld aan uw CRM of ATS
  • Veel mogelijkheden en functies
Lees hier meer over onze Zakelijke VoIP
VastMobiel MobileOnCloud

VastMobiel MobileOnCloud

Mobiele abonnement is volledig geïntegreerde met de telefooncentrale en zorgt voor optimale bereikbaarheid van gebruikers.

  • Bellen en gebeld worden op uw vaste nummer
  • Intern bellen en doorverbinden
  • Receptie ziet of een gebruiker in gesprek is
Lees hier meer over MobileOnCloud
MPLS techniek

MPLS verbinding

In geval van meerdere vestigingen kunnen deze op een veilige en afgeschermde manier aan elkaar verbonden worden.

  • Afgeschermd eigen netwerk
  • Gescheiden veilig netwerk
  • Geschikt voor meerdere verbindingstype
Lees hier meer over MPLS techniek
Teams integratie

Teams integratie

Onze virtuele telefooncentrale kan volledig worden verbonden aan uw Microsoft Teams omgeving in Office365

  • Teams client gebruiken als telefoontoestel
  • Werkt prima samen met de CRM integraties
  • Direct Routing met Microsoft
Lees hier meer over Microsoft Teams

Meer weten?

Top