Detacheerders zijn continu met hun mensen en het plaatsen van mensen, bijvoorbeeld in en rond de zorg en welzijn, ICT, communicatie en consultancy. Ze zijn de werkgever en opleider voor hun mensen en de dienstverlener voor hun klanten. Als schakel tussen deze twee is communicatie een levensader van het bedrijf doordat communciatie steeds breder word, denk hierbij aan Whatsapp, videocalls en webmeetings, weten detacheerders als geen ander al deze tools in te zetten.
MaxiTEL ondersteunt detacheerders met alle communicatiemiddelen en integraties met hun CRM en ATS systemen.
Welke behoefte hebben detacheerders?
Meerdere communciatiemiddelen en altijd beschikbaar
Slimme integraties met CRM en ATS systemen
Persoonlijke benadering en ondersteuning
Door het slim koppelen van bestaande systemen kan men nog efficienter met eigen medewerkers en klanten communiceren. Medewerkers zijn zijn gebaat bij persoonlijke benadering van hun werkgever. Door de systemen te koppelen aan de telefooncentrale kunnen inkomende oproepen direct slim gerouteerd worden naar de juiste persoon. Hierdoor hoeven medewekers, maar ook de klanten van de detacheerder, niet een keuzemenu of diverse doorschakelingen door.
De eerste stap hiervoor is het integreren van CRM systemen zoals bijvoorbeeld Salesforce met de zakelijke telefonie van MaxiTEL, er zijn diverse kant-en-klare integraties die klaar liggen voor gebruik. Staat uw CRM of Software systeem niet in de lijst? Laat u niet afschrikken, grote kans dat wij dit gratis voor u alsnog kunnen koppelen.
Om medewerkers van detacheerders makkelijk te laten samenwerken kan er worden gekozen voor een Microsoft Teams integratie, hierdoor kan men vanuit één applicatie samenwerken in documenten en teams, maar is er ook de mogelijkheid om te bellen en gebeld te worden. Doordat men samenwerkt in dezelfde telefooncentrale zijn collega's altijd bereikbaar onder interne (verkorte) nummers. Als ook de mobiele abonnementen met MobileOnCloud worden verbonden aan de centrale, maakt het niet uit of het mobiele of vaste gebruiker op kantoor of onderweg is, men is altijd bereikbaar..
Om het verhaal compleet te maken worden de vestigingen, indien van toepassing, aan elkaar worden verbonden doormiddel van een MPLS netwerk en internet lijnen. Om alle applicaties in de cloud beschikbaar te houden maakt men gebruik van een 4G backup oplossing
Er kan met de meeste CRM systemen worden geïntegreerd, MaxiTEL heeft met de meeste CRM systemen al een koppeling
Salesforce software is veel gebruikte CRM pakket in deze branche en zijn veel mogelijkheden tot maatwerk.
De basis voor communcatie is telefonie. Met zakelijke telefonie krijgt u een eigen virtuele telefooncentrale.
Mobiele abonnement is volledig geïntegreerde met de telefooncentrale en zorgt voor optimale bereikbaarheid van gebruikers.
In geval van meerdere vestigingen kunnen deze op een veilige en afgeschermde manier aan elkaar verbonden worden.
Onze virtuele telefooncentrale kan volledig worden verbonden aan uw Microsoft Teams omgeving in Office365