Voicemail

Voicemail

 

Het is altijd handig om te weten welk gesprek u gemist heeft en waarom er werd gebeld.

 

Wanneer heeft u een voicemail nodig?

1) Als u niet bereikbaar bent.

2) Als u buiten bepaalde tijden niet bereikbaar bent, wanneer u gesloten bent bijvoorbeeld.

3) Om bestellingen te ontvangen of andere informatie aan te nemen.

 

Wanneer wordt een voicemail in mijn centrale actief?

1) Wanneer iedereen in gesprek is.

2) Bij het niet beantwoorden van het gesprek (overgangstijd is vrij in te stellen in ons webportal)

3) Bij bepaalde tijds- of dag- condities (denk aan feestdagen of buiten openingstijden)

 

Voicemail Functionaliteit:

 

U kunt uw voicemail op de volgende wijze afluisteren

 

1) Afluisteren vanaf uw eigen toestellen: U kunt de voicemail afluisteren door met uw toestel welke is aangesloten op onze centrale te bellen naar “1233”, en de gesproken instructies te volgen.

2) Voicemail doorsturen naar uw e-mail adres is ook mogelijk: U heeft in het webportal de mogelijkheid uw voicemail door te sturen naar uw e-mail adres. Het voicemailbericht wordt als MP3-formaat naar uw e-mail adres gestuurd.

3) Afluisteren vanuit het buitenland of ander toestel: U kunt uw voicemail afluisteren vanaf elk ander toestel (ook vanuit het buitenland) door te bellen naar +3120 – 369 0 500 , volg de gesproken instructies. Er wordt ook een Pincode gevraagd, deze kunt u vooraf instellen. Wij helpen u hier graag bij.

 

Hoe kunt u uw voicemail inspreken?

 

1) U kunt een geluidsbestand inspreken of laten inspreken (Stemacteurs pagina). Deze kunt u zelf uploaden in het webportal of ons dat laten doen. Wij doen het graag.

2) U kunt het ook vanaf uw toestellen die aangesloten zijn op onze centrale inspreken. U belt dan naar 1205 en tikt de pincode in welke u vind in het webportal bij het juiste geluidsbestand. Zo spreek u het live in.

Meer weten?

Top