Eigen klanten met eigen merk en eigen marktbenadering. MaxiTEL is een enabler voor uw eigen telecomdiensten en levert alle wholesale diensten whitelabel. Door onze producten, maar vooral kennis te gebruiken kunt u uw klant voorzien van toekomstvaste telecom producten.
MaxiTEL levert een transparant en stabiel platform aan haar resellers en partners. Hierbij krijgt de reseller de mogelijkheid om rechtstreeks diensten aan te vragen of configuraties aan te passen van de eindklant. De partner opereert onder haar eigen label en merk of brengt de klanten op provisiebasis onder bij MaxiTEL.
Door gebruik te maken van alle MaxiTEL Wholesale tools, kunt u snel aan de start. Wij helpen u met het vergaren van kennis door middel van trainingen en digitaal delen van kennis. Alle diensten zijn in te kopen, dat wil zeggen dat u onze VoIP dienst met belminuten kunt inkopen, maar ook alle mobiele diensten, verbindingen en connectiviteit producten.
MaxiTEL levert aan diverse bedrijven wholesale telecomdiensten, dit kan van klein tot groot zijn. Het is mogelijk om alleen bepaalde componenten bij ons af te nemen, bijvoorbeeld alleen belminuten of connectiviteit.
Door middel van onze geavanceerde API koppelingen kunt u alles in uw eigen portal bouwen, maar u kunt ook ons standaard whitelabel. Uiteraard is het altijd mogelijk klanten uw eigen huisstijl te laten zien, u bepaalt zelf welke zaken klanten wel en niet te zien krijgen.
Via ons online portal en API heeft u 24 uur per dag, zeven dagen per week uw controle over uw wholesale diensten. Naast portal en API biedt MaxiTEL nog andere tooling aan.
Ga de concurrentie aan op de markt, biedt vaste telefonie aan, geen concurrent is te groot. U kunt de vaste telefonie bouwstenen allemaal gebruiken of juist een paar.
Met de optie VoIP onder eigen label koopt u producten centraal in bij MaxiTEL en kunt deze aan u klanten doorverkopen. U kunt hierbij zelf pakketten samenstellen en ook de verkoopprijs bepalen. U krijgt toegang tot het MaxiTEL VoIP-platform, waar u zelf klanten kunt aanmaken en beheren. U profiteert daarmee van de stabiliteit en kwaliteit van ons VoIP-platform en hoeft niet te investeren in een eigen VoIP-centrale. Klanten kunt u aansluiten als Hosted VoIP-oplossing of, indien zij een eigen centrale hebben, voorzien van een VoIP Trunk Account.
Hosted PBX is het aanbieden van een complete telefooncentrale op afstand, waarbij de eindgebruiker geen eigen centrale (PBX) meer hoeft aan te schaffen en te onderhouden. Omdat VoIP (in tegenstelling tot ISDN) geen beperking heeft op het aantal simultaan te voeren gesprekken, kan op deze wijze uiterst eenvoudig en kosten efficiënt een nieuwe oplossing worden geïmplementeerd. De Hosted PBX oplossing leent zich prima voor alle type bedrijven. Veel functionaliteiten zoals belgroepen, wachtrijen en voice-response menu’s zijn mogelijk, evenals voicemail, doorverbinden en call forwarding.
In veel gevallen bezit de opdrachtgever reeds een geschikte telefooncentrale (PBX) welke door de opdrachtgever zelf, of door een VAR/System Integrator wordt onderhouden. In dit geval levert MaxiTEL puur de connectiviteit met het telefonie-netwerk, al dan niet in combinatie met Nederlandse geografische-, nomadische- of servicenummers (0900/0800/088) dan wel nummers uit diverse andere landen.
Voor andere VoIP-providers is het interessant VoIP-belminuten af te nemen bij MaxiTEL. Doordat MaxiTEL met zijn netwerk in diverse landen rechtstreeks aflevert en afneemt bij lokale telecomproviders, is de kwaliteit van onze verbindingen uitstekend.
U heeft geen eigen VoIP-centrales of u wilt dit uitbesteden: MaxiTEL levert een white-label reseller VoIP-platform.
MaxiTEL kan alle nummers leveren in Nederland: van Netnummers tot Servicenummers (0800/0900) en Bedrijfsnummers (088).
Netnummers
Een netnummer (in Nederland) of zonenummer (in België) maakt deel uit van een nationaal telefoonnummer. Vroeger sprak men in Nederland van kengetal, wat in de volksmond nog steeds wordt gehoord.
Netnummers zijn ingevoerd toen automatisch interlokaal telefoneren mogelijk werd. Tot die tijd was de tussenkomst van een telefoniste nodig en kon men volstaan met het noemen van de plaatsnaam.
Bedrijfsnummers (088)
Een bedrijfsnummer (ofwel 088-nummer) is in Nederland een telefoonnummer van een bedrijf, dat niet gebonden is aan een bepaald netnummer. Een 088-nummer maakt het mogelijk om hetzelfde netnummer te gebruiken voor verschillende locaties in het land. Het is daarmee niet nodig om de geografische aanduiding in het telefoonnummer (010, 020, 070, enzovoort) te gebruiken.
Bedrijfsnummers worden uitgegeven per nummerblok van 100, 1.000, 10.000 of 100.000 stuks. Bedrijfsnummers worden vaak gebruikt in combinatie met VoIP.
Buitenlandse nummers
Door inzet van Voice over IP is het technisch mogelijk om telefoonnummers uit andere landen via internet op uw telefoon uit te laten komen. Zo bent u beter bereikbaar voor uw buitenlandse klanten of leveranciers. MaxiTEL werkt samen met buitenlandse operators om ook deze mogelijkheden ook voor u beschikbaar te maken.
Net als in Nederland zijn in andere landen vaak ook door de overheid afspraken gemaakt over hoe telefoonnummers wel of niet gebruikt mogen worden. In sommige gevallen betekent dit een inperking van de technische mogelijkheden.
MaxiTEL kan deze dienst bieden voor onder meer: Denemarken, Duitsland, Engeland, Finland, Frankrijk, Ierland, Italië, Luxemburg, Nederland, Polen, Portugal, Spanje, Verenigde Staten, Zwitserland. Informeer naar de beschikbaarheid bij een van onze medewerkers.
Via portal en API beschikbaar: Onze webshop met VoIP hardware, modems, routers, switches en headsets.
Kies bij bestelling voor configuratie optie en het toestel kan direct uit de doos worden gebruikt door onze auto-provisioning.
Wij verzenden uw zending in een grijze doos zonder verwijzingen naar MaxiTEL, op deze manier kunt u de zending direct bij uw klant laten bezorgen. Bestellingen worden dezelfde dag verzonden, zodat u de hardware de volgende dag in huis heeft.
Beidt mobiele producten aan uw klanten. Dit kan traditioneel mobiele telefonie zijn, maar ook een vast-mobiel integratie met uw telefooncentrale of een Internet of Things oplossing.
MaxiTEL is als MVNO (Mobile Virtual Network Operator) actief op de mobiele netwerk. Wij maken gebruik van een eigen netwerk en kunnen daarmee u flexibel voorzien van het mobiele product.
Biedt u klant een standaard mobiel abonnement aan of gebruik onze losse componenten om uw eigen propositie in de markt te zetten. U kunt zelf bepalen met welke bundels en functionaliteit.
De mobiele simkaart kan gemakkelijk worden gekoppeld met de vaste telefonie binnen het platform en heeft daarmee mogelijkheid tot intern doorverbinden, BLF, bellen vanuit zakelijk nummer etc. Ook kan de simkaart zich registreren op een externe telefooncentrale. Zo kunt u een VaMo product met ons bouwen zonder hiervoor ook vast te zitten aan ons Hosted VoIP platform. U heeft zelf de regie.
Naast een volledig product met bellen, gebeld worden, sms'en en data is het ook mogelijk om een abonnement aan te bieden met alleen maar data. U kunt deze data uiteraard via een Private APN op uw eigen netwerk afhandelen.
Ons M2M product is een niet gestuurde simkaart, welke dus actief kan zijn op meerdere mobiele netwerken. Deze simkaart kan ook weer door middel van een Private APN naar uw netwerk worden afgeleverd, of laat ons het dataverkeer afhandelen. Ook bij M2M bepaalt u zelf welke bundels (of juist geen bundels) u wilt aanbieden aan uw eindklant.
Met een Private APN heeft u de mogelijkheid het dataverkeer van de simkaarten af te handelen. U heeft hiermee ook invloed op het uitgeven van IP adressen. Afgifte van dataverkeer gaat vervolgens via een IPsec-VPN tunnel of een directe datacenter-patch.
Speciale propositie welke lage abonnementskosten per maand heeft en u alleen betaalt per blok van 50, 100 of 200Gb en ook het dataverkeer niet gelimiteerd wordt. In combinatie met een BGP connectie kunt u de 4G backup inzetten voor automatische overschakeling met behoud van IP-adres.
Door middel van connectiviteit kunt u de verbinding naar uw eindklant leggen. Onze connectiviteitsproducten zijn breed inzetbaar, bijvoorbeeld ook uw voor eigen netwerk.
Met MPLS IP-VPN kunt u een veilig afgeschermd netwerk aanleggen voor u en uw eindklant. Zo koppelt u met gemak tussen meerdere verbindingen op eindlocaties en datacenters. Desgewenst kan het internet door een IP-VPN circuit naar uw eigen firewall lopen, zo heeft u een veilige communicatiestroom.
Via het WBA netwerk heeft u toegang tot het koperen netwerk binnen Nederland en daarmee tot diensten als ADSL en VDSL en wordt hiermee een ADSL reseller en VDSL reseller. Ook binnen het WBA portfolio vallen glasvezel van Reggefiber, via deze FTTH (Fiber-To-The-Home) kunt u een verbinding leveren tot 1000Mbit/s. U kunt vervolgens zelf diensten hierop activeren zoals IPTV, VoIP en Internet.
Door middel van connectiviteit kunt u de verbinding naar uw eindklant leggen. Onze connectiviteitsproducten zijn breed inzetbaar, bijvoorbeeld ook uw voor eigen netwerk.
Door middel van BGP kan er een redundante verbinding worden gelegd bij uw klant. Dit kan bestaan uit tweetal fibers of een combinatie van glasvezel en een koperen verbinding. Uiteraard kan er ook altijd een 4G backup worden ingezet, afhankelijk of dat voldoet aan de wens van de (eind)klant.
Optioneel kunnen wij via een datacenter naar keus een verbinding leggen naar uw netwerk. Hierover kunnen wij de connectiviteit diensten bij u afleveren, maar ook de verbindingen die eventueel nodig zijn voor telefonie.
Heeft u beschikking tot eigen IP-adressen, dan kan MaxiTEL op basis van BGP, IP-transit leveren. Desgewenst kunnen wij u helpen en begeleiden met het beheer van IP-adressen en AS-nummers
Met WDM kunt u gebruik maken van ons glasvezelnetwerk in Nederland. Hiermee kunnen wij u voorzien van een managed glasvezel maar ook van waves op bestaande trajecten. Desgewenst beheren wij ook de apparatuur voor het belichten of leveren u juist een darkfiber.
Redundant netwerk
Om de garantie te kunnen bieden dat ons telefonienetwerk altijd en overal beschikbaar is, maken wij gebruik van meerdere locaties. Deze locaties zijn fysiek gescheiden om in geval van grote calamiteiten, zoals brand in het datacenter, ten allen tijde de diensten te kunnen blijven leveren.
In beide locaties staat onze apparatuur dubbel uitgevoerd, zodat we over het hele netwerk vier dezelfde configuraties hebben staan. In geval van uitval is er op de locatie altijd nog een back-up, en in het ergste geval kan zelfs deze back-up uitvallen, zonder enig effect op onze dienstverlening.
Wij zijn een zakelijke dienstverlener en maken daarom gebruik van alleen de beste verbindingen. Bezuinigen op onze apparatuur en verbindingen doen wij principieel niet. Onze tarieven kunnen daarom soms iets hoger zijn dan van prijsvechters, maar wij winnen het altijd op onze kwaliteit.
VoIP moet niet per se goedkoper zijn, maar een verbetering van uw telefonie. Wij ondersteunen daarom ook high quality codecs, waarmee het lijkt alsof uw gesprekspartner naast u staat.
Hosted VoIP via ons whitelabel portal of uw eigen PBX. Ook als losse componenten af te nemen.
Zelf mobiele bundels bepalen en welke producten u wilt inzetten.
Lever via koper tot 200Mbit verbindingen naar uw klant
Via het Reggefiber netwerk, verbindingen Fiber-to-the-home
Als er behoefte is aan hogere bandbreedte voor uw zakelijke klant
Lever u diensten altijd het sterkste netwerk met een non-steering iot simkaart
Zorg dat uw klant altijd online is, met behoud van het IP-adres (met BGP)
Verbindt meerdere verbindingen met elkaar en creeër een afgeschermd netwerk.
Koppeling via darkfiber of waves tussen datacenter en gebouwen. Onbelicht (darkfiber) of managed.
Verbind uw AS nummer met ons netwerk en wissel verkeer uit naar het internet.
Wij ontwikkelen steeds meer CRM koppelingen welke ook voor wholesale beschikbaar zijn
Salesforce software is veel gebruikte CRM pakket en is beschikbaar voor koppeling
Koppel de telefonie van uw klant aan Microsoft Teams